no-img
Beigshop

پاسخ سوالات کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید - بزرگترین مرجع دانلود فایل


Beigshop
اسلاید پرفروش ترین محصولات
کاربران موبایل:

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

DOC
پاسخ سوالات کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید
امتیاز 5.00 ( 2 رای )پاسخ سوالات کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید">
doc
دی ۶, ۱۳۹۵
۴,۵۰۰ تومان
11 فروش
۴,۵۰۰ تومان – خرید

پاسخ سوالات کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید


پاسخ سوالات کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

کار تیمی دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی

با خواندن این مجموعه که شامل پاسخ سوالات ۹ فصل از ۱۰ فصل کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

می باشد،می توانید به راحتی خود را برای امتحان آماده  کنید.

بخشی از این مقاله

پاسخ پرسش های فصل اول

۱- چرا سیاست های بازرگانی را درس اصلی و پایان دهنده دوره تحصیل می نامند ؟ توضیح دهید.

در مدیریت استراتژیک برای کسب موفقیت سازمانی بر چندین عامل تاکید می شود : بازاریابی،هماهنگ

کردن مدیریت ،تولید تحقیق و توسعه و سیستم های اطلاعات رایانه ای، امور مالی،از این رو مدیریت

استراتژیک را مترادف  با سیاست های بازرگانی می دانند زیرا در برگیرنده همه مطالب ،درس ها و واحد

هایی است که دانشجویان در دوره مدیریت بازرگانی سپری می کنند و به عنوان آخرین درس مهم این

رشته تلقی می شود…

پاسخ سوالات کتاب مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید

۲- به مقاله ها و کتاب های مرتبط با این فصل مراجعه کنید و یک خلاصه یک صفحه ای که

بیانگر دیدگاه شخصی شما باشد تهیه کنید.

 تاکنون تعاریف مختلف و گاه ناسازگاری از استراتژی و مدیریت استراتژیک ارائه شده است.

به تعبیر یکی از متخصصان مدیریت این عبارات مانند« هنر» است که وقتی آنها را می بینیم

تشخیص دادن آنها آسان است اما وقتی در پی تعریف کردن و توضیح دادن آنیم خیلی مشکل به نظر می رسد.

با این حال در اینجا سعی شده است تا تعاریفی که جوهره کلیه مفاهیم را دارا باشد ارائه دهیم.

با توجه به تغییرات محیطی که در حال حاضر شتاب زیادی به خود گرفته است و پیچیده شدن

تصمیمات سازمانی، لزوم به کارگیری برنامه ای جامع برای مواجهه با اینگونه مسائل بیشتر از گذشته

ملموس می شود، این برنامه چیزی جز برنامه استراتژیک نیست.

مدیریت استراتژیک با تکیه بر ذهنیتی پویا، آینده نگر، جامع نگر و اقتضایی راه حل بسیاری از مسائل

سازمانهای امروزی است.

پایه های مدیریت استراتژیکبر اساس میزان درکی است که مدیران از شرکت های رقیب، بازارها، قیمت ها،

عرضه کنندگان مواد اولیه، توزیع کنندگان، دولت ها، بستانکاران، سهامداران و مشتریانی که در سراسر دنیا

وجود دارند قرار دارد و این عوامل تعیین کنندگان موفقیت تجاری در دنیای امروز است…

 



درباره نویسنده

Setareh Adibeig 271 نوشته در Beigshop دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *