no-img
Beigshop

مقاله رشته مدیریت EFQM - بزرگترین مرجع دانلود فایل Beigshop


Beigshop
اسلاید پرفروش ترین محصولات
کاربران موبایل:

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PPT
مقاله رشته مدیریت EFQM
ppt
اسفند ۲۵, ۱۳۹۵
تعدادصفحات: 19
فروش 16
۳,۵۰۰ تومان
0 فروش
۳,۵۰۰ تومان – خرید

مقاله رشته مدیریت EFQM


مقاله رشته مدیریت EFQM

در این مقاله می خوانیم:

EFQM یا تعالی سازمانی

رشد و ارتقای سطح یک سازمان در تمامی ابعاد.

کسب رضایتمندی کلیه ذینفعان.

ایجاد تعادل بین خواسته ها و انتظارات کلیه ذینفعان.

تضمین موفقیت سازمان در بلند مدت.

کاربرد های مدل تعالی سازمانی

ابزاری برای خود ارزیابی به منظور تعیین موقعیت  سازمانها در مسیر تعالی،کمک به درک فاصله بین  اهداف و واقعیت ها و ترغیب سازمانها به یافتن راه حلهای بهبود.

مبنایی برای ایجاد زبان و تفکر مشترک در تمامی ابعاد سازمان و در همه حوزه های عملکرد.

چارچوبی برای درک وضعیت اقدامات انجام شده،  حذف دوباره کاری ها و تشخیص انحرافات.

ساختاری برای سیستم مدیریتی سازمان .

مقاله رشته مدیریت EFQM

مزایای مدل تعالی سازمانی

برخورداری این مدل از دیدگاه سیستماتیک و فراگیر.

مدیریت مبتنی بر فرآیندهای سازمانی .

توجه ویِِژه به نتایج کسب شده توسط سازمان.

ارزیابی مبتنی بر واقعیات.

مشارکت گسترده کارکنان.

شناسایی نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود.

ارایه تصویر واقعی از فعالیتهای سازمان.

تبادل تجربیات درون و برون سازمانی .

استفاده از رویکرد خودارزیابی به منظور تعالی سازمان.

ارزش ها ومفاهیم بنیادین

تعالی سازمانی بدون توجه به بخش و اندازه سازمانها،برای کلیه آنها قابل کاربرد بوده و مدل تعالی سازمانی را پشتیبانی می نماید:

. ۱ نتیجه گرایی: تعالی،دستیابی به نتایجی است که رضایت کلیه ذینفعان سازمان را در بر داشته باشد.

. ۲ مشتری مداری: تعالی،خلق ارزشهای مطلوب مشتری است.

. ۳ رهبری و ثبات در مقاصد: تعالی،رهبری دوراندیش و الهام بخش همراه با ثبات در مقاصد است.

. ۴ مدیریت مبتنی برفرآیندها و واقعیتها: تعالی، مدیریت سازمان ازطریق مجموعه های از سیستمها،فرآیندها و واقعیتهای مرتبط وبه هم پیوسته است.

. ۵ توسعه و مشارکت کارکنان: تعالی،حداکثرنمودن مشارکت کارکنان از طریق توسعه و دخالت دادن آنها در امور است.

. ۶ یادگیری و بهبود مستمر: تعالی، به چالش کشیدن وضع موجود وایجاد تغییر به منظور نوآوری و خلق فرصتهای بهبود با استفاده ازیادگیری است.

. ۷ توسعه همکاریهای تجاری: تعالی، توسعه و حفظ مشارکتهایی است که برای سازمان ارزش افزوده ایجاد می کند.

. ۸ مسئولیت اجتماعی سازمان: تعالی ،فراتر رفتن از چارچوب حداقل الزامات قانونی است که سازمان در آن فعالیت می کند وتلاش برای درک و پاسخگویی به انتظارات ذینفعان سازمان در جامعه است.



درباره نویسنده

Setareh Adibeig 271 نوشته در Beigshop دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.