no-img
Beigshop

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ - بزرگترین مرجع دانلود فایل


Beigshop
اسلاید پرفروش ترین محصولات
کاربران موبایل:

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PPT
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
ppt
آذر ۱۱, ۱۳۹۶
تعداد صفحات: 14
تعداد دانلود :9
۲,۰۰۰ تومان
0 فروش
۲,۰۰۰ تومان – خرید

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟


پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

در این مقاله می خوانیم:

مدیریت ارتباط با مشتری نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی

فراتر از توجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر

برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است .

ایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمند از طریق استفاده موثر از اطلاعات

حساب او (kotler,2003)

CRM واژه ای برای مجموعه متدولوژی ها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم

هایی است که به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط

با مشتریانشان کمک می کند. (bernett:2001)

بیشتر بخوانید: پاورپوینت درسی بیمه تامین اجتماعی

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

زمینه های ظهور CRM

.۱ مشتری به عنوان یکی از کالا های مهم سازمان است.

.۲ مشتری عاملی است که می توان ان را تحت کنترل قرار داد.

.۳ هزینه جایگزین کردن مشتری بیشترازهزینه برقراری و حفظ رابطه با مشتری

است.

اهداف CRM

.۱افزایش در امد حاصل از فروش.

.۲بهبود میزان موفقیت.

.۳کاهش هزینه های اداری و بازار یابی .

.۴شناسایی  ارزشهای خاص هر بخش از مشتریان.

.۵ارایه محصولات صحیح در زمان صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری.

.۶حفظ مشتری و اکتساب مشتری جدید.

(Burrnet:2001)

.۴مشتری راضی باعث جذب دیگر مشتریان می شود.

 

محرک های درونی سازمان که باعث توجه به CRMمی شود 

.۱۲۰% مشتریان ۸۰% سود اوری برای سازمان را ایجاد می کنند.

.۲جذب مشتری جدید ۵-۱۰ برابر گران تراز تکرار معاملات با با مشتری قدیمی است.

.۳یک مشتری نا راضی تجربیات خود را با ۸-۱۰ نفر در میان می گذارد.

.۴۵% افزایش در هزینه حفظ مشتری تبدیل به افزایش سود اوری ۲۵% یا حتی بیشتر می شود.

(Gray&byun:2001)



درباره نویسنده

Setareh Adibeig 271 نوشته در Beigshop دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *